Telefonische acquisitie

Wij vinden koude acquisitie het meest interessante deel in de bedrijfsvoering. Het bouwen aan een markt door het bepalen van
de unieke waarde van uw product of dienst, en het oprecht contact maken met een nieuwe doelgroep, is een fase waar wij onze
creativiteit en communicatietalent volledig in kwijt kunnen. Want acquisitie is meer dan bellen alleen.

  • Samen met u onderzoeken wij voor wie uw product of dienst interessant is.
  • We bekijken wat u voor deze potentiële klanten kunt betekenen.
  • Indien gewenst bedenken we een creatieve strategie om hun interesse te wekken. Daarbij spelen we in op de – latente – behoefte van uw klant.
  • Als we tenslotte gaan bellen dan zetten we in op een duurzame relatie. Wij leggen het eerste contact, u kunt daar mee verder.
  • Tijdens het bellen monitoren wij voortdurend onze resultaten. Elke week bekijken we op welke wijze we de volgende stap gaan zetten.
  • En last but not least: tijdens het bellen doen we heel veel kennis op over uw klanten, hun wensen, hun ideeën en hun meningen ten aanzien van uw product. Deze waardevolle informatie delen wij graag met u.

BELLEN BIJ U OP KANTOOR
We vinden het belangrijk dat tijdens onze telefoongesprekken blijkt dat wij dicht bij het bedrijf van onze klanten staan, deel uitmaken van het team. Desgewenst bellen wij daarom vanuit uw kantoor.

BELLEN VANAF ONS KANTOOR
Vindt u het prettiger dat wij vanaf onze eigen locatie bellen dan doen wij dat vanuit onze rustige locatie. Wij reserveren een telefoonlijn voor u waarop u ook teruggebeld kunt worden.

Typ uw zoektermen in. Druk op enter om te zoeken