Trainingen

Teamtraining telefonische leadgeneratie

De meeste bedrijven zijn er mee gebaat als de eigen medewerkers telefonisch acquireren. Het lukt echter maar weinig bedrijven om hen zover te krijgen. De meeste teams vinden telefonische acquisitie erg moeilijk en maken zich er zo snel mogelijk van af. Of beginnen er zelfs helemaal niet aan. Is dit herkenbaar?

Buro Henck helpt je je mensen gemotiveerd en zelfverzekerd te laten bellen. Je hoeft geen externe acquisiteurs in te huren, je acquisitiekracht zit immers in de eigen organisatie.

Individuele telefonische leadgeneratie

Ben je terughoudend als het gaat om telefonische acquisitie? Associeer je jezelf met een ‘gladde verkoper’. Of het is moeilijk om met afwijzingen om te gaan.

Wij leren om zelfverzekerd aan de slag te gaan met telefonische leadgeneratie. Je leert het telefoongesprek los te koppelen van het persoonlijke. Om de eigen gesprekken te analyseren. En om van een ‘nee’ een ‘ja’ te maken door het herkennen van koopsignalen. We zetten in op jouw sterke kant, het leren herkennen van waar je goed in bent. We gaan ook meteen praktisch aan de slag: we oefenen met ‘echte’ gesprekken zodat je meteen resultaat hebt.

Training klanttypen

Een leuke, korte training over klanttypen, gebaseerd op de DISC-methode.

  • Wie krijg je aan de telefoon en hoe herken je verschillende persoonlijkheidstypen aan hun stem.
  • Hoe matchen deze met jouw persoonlijkheid.
  • Komt jouw persoonlijkheid overeen met je stemgeluid?
  • Hoe ga je om met emoties aan de telefoon?

Opleiding medewerker callcenter/ klantenservice gemeente (Wmo, Jeugdwet en Participatiewet)

Ben jij op zoek naar om-of bijscholing tot het beroep van medewerker callcenter of klantenservice bij een gemeente of een zorginstelling? In samenwerking met de gerenommeerde WWZ-Academie verzorgt Buro Henck de opleiding Medewerker Callcenter/Klantenservice. Je leert in vier modules, twaalf lessen én een live opleidingsdag, hoe je zorgvragers en mantelzorgers op een goede manier kunt helpen.

De opleiding is deels online en deels live. Dat noemen we ook wel blended learning. De theorielessen vinden online plaats. Iedere les wordt afgesloten met multiple choice vragen in de vorm van een zelftest.

Telefonische gesprekstechnieken ga je oefenen met je eigen telefoon vanuit huis, met een ervaren docente van Buro Henck. Baliegesprekken oefen je tijdens een live opleidingsdag.

Training medewerker callcenter, inbound telemarketeer

Inbound telemarketing is een vorm van telemarketing waarbij de organisatie niet zelf potentiële klanten belt (outbound bellen) maar juist telefoontjes en berichten ontvangt vanuit de doelgroep.

Mensen zijn op zoek naar informatie die voor hen waardevol is. Met inbound marketing speel je in op deze behoefte. Je bouwt nieuwe relaties op door relevante content aan te bieden: e-books, whitepapers, blogs, nieuwsbrieven, video’s etc. Potentiële klanten komen hier mee in contact via de social media of zoekmachines, raken geïnteresseerd en gaan naar de website. Eenmaal op je website kan men met je chatten, bellen, een terugbelverzoek achterlaten of een emailbericht sturen. Wij dragen bij aan jouw optimale bereikbaarheid en geven een professionele opvolging aan deze contactmomenten.

Typ uw zoektermen in. Druk op enter om te zoeken